Taarlo 18 april 2021

18 april 2021 - Taarlo, Nederland

Zaterdag 17 april.

We parkeren op het EDS plein in Coevorden na vertrek uit Hancate en doen wat boodschapjes in een super. Daarna wandelen we het centrum in en voor C. gaan we binnen bij het Koekendiefie, een atelier voor frutsel en knutsel. We krijgen koffie en gebak want ze kennen elkaar 5 jaar. De rit gaat verder naar Balloo waar we voor de 2e keer over het Balloërveld wandelen onder een blauwe hemel maar…..met veel wind. Een prachtige route waarbij we vele kievieten, reeën en de ooievaar tegenkomen. Daarna een plekkie op camper camping AppeloFarm in Taarlo.

Zondag 18 april.

De vogeltjes maken ons hier wakker, buiten is het fris en we hebben mooi uitzicht met grondmist en zon. Gister hebben we van Nienke en  Gert wat wijsheden meegekregen over het boerenbedrijf waar ook een camping wordt gerund. Als je dan een kalf van 1 dag jong op je pad vindt onderweg naar het sanitair en vervolgens de boer belt om het dier veilig te stellen, kijk je toch met enige verbazing hoe de boer dat aanpakt. Het wordt een dag met lekker weer en we gaan fietsen. Een mooie ATB route waar we ruim 3 uur mee zoet zijn. ( zie ook de video’s) Als we na een ijs op de Balloohoeve om half 5 terugkomen zitten we lang in de zon met een boekie. Morgen nog wat fietsen hier en vervolgens naar vrienden C en K op camping De Kalverhoek in Ruinerwold.

/video/balloo-18-04-2021-av.61995

taarlo_18-04-2021 (1)

1. Christiene:
    Gezellig, tot morgen 😀
  2. Bert:
    18 april 2021
    Zorgen jullie voor goed weer? Christiene. Doen wij hier nog mooi fietsen.
  3. Lizette:
    Grappig, in Taart woont familie van Melle, veel gefietst daar. Veel plezier
  4. Lizette:
    Bedoel Taarloo
  5. Bert:
    18 april 2021
    Ja beter, het is Taarlo. En inderdaad mooi fietsen hier. Vooral op de ATB.
  6. Christiene:
    Zal het vragen. ...