Oterleek 29 juni 2024

29 juni 2024 - Oterleek, Nederland

Zaterdag 29 juni 2024.

Inmiddels zijn we thuis, dat gebeurde afgelopen donderdag rond 12 uur. Op zondagochtend 23 juni rijden we een knoopuntroute in Nederland en België met prima weer, regelmatig een stoppie en een koppie. In de middag gaan de fietsen op de drager en rijden we in een half uur naar Mesch in Zuid Limburg. We parkeren op camping Riva. 1 met 33 plekken waarvan er slechts 10 bezet zijn. Het is heerlijk weer en we zijn blij met een grote boom die voor schaduw zorgt. Fietsmaat Cees l. staat op een andere camping 700 mtr. verderop. Dus maandag doe ik met Cees een mooie ronde in het Heuvelland. C. doet haar eigen rondje. We lunchen in Vaals en sluiten af op een terras 5 min. van de camping. Het was erg warm. Dinsdag 25 juni rijden we naar een CP in Beugen. We staan op een terrein met gras en grastegels voor de wielen naast een enorme bouwmarkt / doehetzelf / dierenvoeder zaak van de firma Keisteren. In de middag gaan we op verkenning met de fiets in de buurt en doen een terras in Gennep. De volgende dag, woensdag, rijden we een knooppuntenroute door het Kellerwald in Duitsland en gaan op bezoek bij Schonezus en Zwaag die op camping de Niers in Ven-Zelderheide staan. Dit vlakbij Gennep. We doen een koppie in de schaduw en kletsen bij. Ondertussen bekijken we hun nieuwe aanwinst: Een caravan. Het vouwwagen tijdperk is ten einde voor hun. Op de terugweg lopen we door de binnenstad van Gennep en eten bij het Veerhuis aan de Maas. Donderdag de camper servicen en bezoeken de winkel waar op de eerste verdieping 1000m2 werk- en vrijetijdskleding te vinden is. Daarna naar huis.

Allen die meereden met ons bedankt voor de leuke reacties en tot de volgende trip.

fort muntzig_12-06-2024 (2)

1. Lizette:
    29 juni 2024
    Welkom terug, na vele kilometers weer op honk!!
  2. Bert:
    29 juni 2024
    Ja dankjewel ,Lizette. Kan de sportschool weer bezocht......maar niet te lang natuurlijk!!
  3. Piet:
    29 juni 2024
    Het waren mooie, ook wel leerzame verhalen Bert.
  4. Bert:
    30 juni 2024
    Dat is mooi, Piet.... gaan we in september weer doen.!
  5. Christiene:
    29 juni 2024
    Was weer leuk, tot de volgende!
  6. Bert:
    30 juni 2024
    Mooi... zullen we afspreken in week 28.?

Jouw reactie