Los Angeles, airport. LAATSTE BERICHT.

8 mei 2011 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Zaterdag 7 mei 10.30.

Het wordt een lange reisdag. We zouden bij Subway ontbijten vanochtend. Dit is een broodjeszaak met een rappe formule die je in veel steden tegenkomt. Na het ontbijt was het plan in te checken via een terminal in het hotel en de boardingpass te printen. Vervolgens wilden we met een taxi naar Beverly Hills. Tot onze schrik zou onze vlucht niet 14.55 maar 12.05 gaan.  Later bleek dat vluchtnummer en tijd door elkaar waren gehaald. Daar kwamen we op het vliegveld achter bij inchecken. Geen taxirit naar Beverly maar direct naar het vliegveld. Inmiddels zijn we geland op Minneapolis en tijdens de vlucht is het tijdverschil teruggebracht naar 7 uur, ipv 9. Het is hier nu 19.00 en we zullen opstijgen om 21.45. Met een uur vertraging, catering en airco niet op orde, vliegen we naar Amsterdam en doen af en toe een dutje. Een goed boek zorgt voor verder tijdverdrijf. Op schiphol wordt ik in ingehaald door C, M, D en Q. Geweldig. Nog een autorit naar huis en om 16.00 uur gingen we de voordeur door. Een mooie trip. Bedankt voor jullie reacties.

P1000054P1000058