Los Angeles California.

7 mei 2011 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hacienda hotel Vrijdag 6 mei 17.00.

In Oostzaan is er op dit moment bij jullie (9 uur verderop) iemand jarig geworden. Van harte. Nu zitten we zonder Peter, die ons naast het motorrijden hier en daar naar toe reed. We zitten ook zonder Chevy en motoren dus alternatief vervoer is geregeld. Gister maakten we kennis met USA-file, veel en groot. Net als in Nederland hebben ze dat hier ook maar dan met 6 banen naast elkaar en dat per rijrichting. Dat was tussen Malibu beach en LA. Vanochtend hebben we ontbeten, pancakes en koffie. Herbert ging naar Beverly Hills, Jeroen zou naar het strand van El Segundo beach. Liever ging hij naar Palm Springs, dat bleek wat te hoog gegrepen, ruim 2 uur met een auto. Ralf daarvan was tijdens het ontbijt niet duidelijk wat hij ging ondernemen en ik ben met de bus eerst richting Santa Monica gegaan en daarna weer terug naar Culvercity. Leuk inkopen gedaan. LA heeft geen echt centrum zoals wij dat in de steden kennen maar het zijn aparte wijken die tegen elkaar aan liggen met vaak wat industrie ertussen. Vanavond gaan we nacho’s eten en een bier drinken om de laatste dollars uit te geven.

1. Christiene:
    7 mei 2011