Biggekerke, Zoutelande, Etten-Leur

20 augustus 2012 - Goes, Nederland

Zondag 19 augustus 2012.

Heerlijk rondje gefietst over Walcheren. Het was echt terrasjesweer. Dat deden we in Domburg, Veere en Koudekerke. ruim 30 graden en een zwoel briesje gecombineerd met een laag tempo maakte het aangenaam trappen. Danique had een vriendje op bezoek uit omgeving Dordrecht die vanuit Alkmaar daar naar toe verhuisd is. We aten gezamelijk en de meiden konden niet wachten op het Keezspel. Helaas hebben Quinty en Opa het weer moeten afleggen.

Maandag 20 augustus 2012

Vertrek uit Biggekerke waar de meiden het niet mee eens waren. Onderweg naar Brabant in Goes boodschappen doen bij de Lidl en bij me moeder langs om daar de was op te hangen. Ze voelde zich beter met het paardemiddel Pretnizon. De camper neergezet op de voor ons vertrouwde stek in de jachthaven van Etten-Leur. Lopend naar het winkelcentrum om wat confectie te scoren. Heerlijk weer in de avond, een biertje smaakt dan prima. Morgen knooppunten fietsen.

vlinder-turfvaart (1024x768)

1. Christiene:
    21 augustus 2012
    Opa en Quinty zet hem op.....
    Als ik nou aan jullie denk zal dat dan helpen om een potje te winnen? Of opa kan ik dat beter niet doen aangezien ik ook niet zo gelukkig ben in het spel ;(