Zaterdag 18 augustus.

18 augustus 2012 - Biggekerke, Nederland

Gister in het ziekenhuis in Goes kregen we te horen dat me moeder geopereerd kan worden. Woensdag 22 augustus wordt ze in het medisch team bespoken en dan komt eruit of er een korte, 5 bestralingen, of een lange, 25 bestralingen, voorbehandeling nodig is. Uit de CT is gebleken dat er geen uitzaaiingen zijn in nieren, lever en longen. Uit de MRI kwam naar voren dat er wat kliertjes rond de tumor in de endeldarm zichtbaar waren waarvan niet duidelijk is of die kanker bevatten. Met een groot deel van de familie hebben we lekker zitten chineesen bij Ma thuis. Vandaag een prachtige dag aan het strand met de meiden en in de avond bbq op de camping.

biggekerke_18-08-2012 (2)                          biggekerke_18-08-2012 (1)

19 augustus 2012
    De foto's zeggen genoeg! Wat kan vakantie toch lekker zijn :-)
    20 augustus 2012
    Hoi, wij begrijpen dat het enerzijds een goed bericht is dat je moeder geopereerd kan worden maar wanneer hangt af van de bespreking aanstaande woensdag. Laten we hopen dat er niet nog meer enge dingen gevonden worden. Voorlopig: sterkte ermee en geniet ondertussen maar van het mooie weer en de gezelligheid met elkaar.