Calexico, Califonia, USA.

26 april 2011 - Calexico, California, Verenigde Staten

tussen Tecate en Calexico
Wij zijn terug uit Mexico. Na enige vertraging, we zouden 8.00 uur vertrekken maar Peter botste tijdens het halen van koffie in de vroege ochtend op de auto van een Mexicaanse dame, dus werd het ruim 10.00 uur. Hij moest eerst naar het politiebureau om de zaak te regelen. Vandaag reden we hele stukken voor de truck en kon ieder zijn eigen tempo en stops bepalen. Door Uhah-Dessert, bijzonder om doorheen te tuffen. Met sterke warme wind tussen de bergen en kale vlaktes door. Want het is heet in Calexico, vandaag 34 - en morgen 37 graden. Het is een stadje van Kingburger, MacDonald en ChineesFood. We rijden morgen naar Prescott dat hoger ligt en daar zal het 22 graden zijn. We aten vanavond bij een ChineseMexicaan of MexicaanseChinees waar het goed toeven was met prima voer en speelgoedbier.

P1050821P1050816

1. Christiene:
    26 april 2011
    Het ziet er op de foto's inderdaad warmpjes uit, het is maar goed dat je een luchtig jackie hebt gekocht. Het is hier ook nog steeds warm hoewel er wel een kleine verandering schijnt te komen en dat het wat koeler wordt. Zo te lezen vermaak je je wel en kijk al weer uit naar je volgende verhaal.
    groetjes
    Christiene B)