Prescott, Arizona USA.

27 april 2011 - Prescott, Arizona, Verenigde Staten

Dinsdag 26 april 2011, 23.00 uur.

Van de week zei iemand tegen mij: de zon is hier niet je vriend. Vandaag kwam ik erachter wat hij bedoelde. Ik had weinig aan onder de beschermkleding en het was goed dat we niet veel stil stonden want het was heet het eerste stuk, 40 graden C. We reden naar Prescott, Arizona door de California-dessert en dat is met de motor bijzonder om te doen. Lange wegen met weinig verkeer, hele mooie trucks, felle kleuren, veel chroom en grote uitlaatpijpen. Cactussen uit de strip van Lucky Luck, camperplaatsen in het zand waar enorme huizen op wielen staan en ze nemen dan een karretje mee waarmee ze door het zand crossen. Je ziet dan ook parcours in het zand waar wedstrijden worden verreden. De laatste 2 uur reden we door de bergen naar 1800 meter en dat met lange- en haarspeldbochten. De temperatuur in Prescott is door de hoge ligging aangenaam en vanavond zelfs fris waar we na het eten een bar opzochten met kogelgaten in het plafond en een barman die smeuïg de historie van het establishment uit de doeken deed. De bar waar je ook kan eten, volgens Peter niet best, was deels ingericht als museum. Wij, de club van 5 heeft het gezellig  Morgen naar Flagstaff. Slechts 80 mijl maar veel stops onderweg voor de plaatjes.

In de Califonia dessertcaktus uit de strip van LLdikke truck in California dessert.

Wil je weten waar we zijn klik dan op kaart in de menubalk

1. Christiene:
    27 april 2011