CP Lautenthal Oberharz 28 mei 2014

28 mei 2014 - Schulenberg, Duitsland

Woensdag 28 mei Lautenthal, Oberharz.

Het regent niet hard maar langdurig. We zijn verkast naar een alleraardigst dorp met dito cp op 310mtr., We staan op een groot terrein naast de brandweer aan de rand van het bos. 3kwartier rijden van Schulenberg. Omdat het regent doen we Inkopen bij de REWE in Seesen en ondertussen rijdt je door Hanenklee een wintersportdorp op de Bocksberg. Het kon  dichterbij maar het is geen straf om hier te rijden. Naar buiten gaan is geen optie dat bewaren we voor  morgen. We hebben profeten gesproken die beweren dat het dan beter is. Het is in de Oberharz een eldorado voor fietsen en wandelen en straks in juli motorrijden!! Van het VVV kregen we een sleutel van het toilet en een ww voor de wlan. Het gebouw staat dermate dichtbij dat het werkt in de camper.

cp lautenthal 28 mei 2014 (1) (800x600)

1. Christiene:
    28 mei 2014
    Hoop inderdaad dat het beter weer wordt zodat jullie mooie zonnige plaatjes kunnen plaatsen :-) stuur je het dan ook door naar ons?
    Groetjes
  2. Ria:
    28 mei 2014
    Vandaag heeft het hier ook de hele dag geregend en het regend hier nog steeds. Hoop dat het beter wordt. Ook bij jullie!!!!!!:-)
  3. Bert:
    29 mei 2014
    Ze gaan mee naar huis in groot formaat. Christiene. Wat je op de blog ziet is slechts een selectie.