Met Ria en Ed een week aan het Lipnomeer voor wintersport.
Foto’s 1 - 6 van 6 | Nieuwste eerst Oudste eerst
- BertvdB: Tja vervelend , beterschap…
- Nanette: Fijn dat jullie weer veilig…
- Nanette: Beetje overdreven Bert, buiten…
- Nanette: Ook ik prbeer bij te tanken…
- Marianne: Bedankt voor de mooie foto's…
Alle reacties »