Hillesheim 06/09-08-2012

9 september 2012 - Hillesheim, Duitsland

Donderdag 6, zondag 9 september 2012

Een leuk plaatsje, Himmelheim. Een cp op de oude veemarkt, die niet beschikbaar was omdat er een oldtimertreffen stond dit weekend. 50 vrachtwagens uit 50 en 60e jaren. Van een aantal van deze vrachtwagens is de oplegger omgebouwd tot camper. Wat een ruimte......15 mtr. confort. Daarnaast motoren en personenwagens die stonden te glimmen. We werden verwezen naar de sportanlage bij een meertje met imbiss. Prima stek. Donderdagavond een defilé van een legerbataljon waarbij 6 soldaten de gelofte moesten doen om het vaderland te dienen. Een orkest met percussie en blazers, soldaten met fakkels op de vestingmuur en veel publiek. Het weer, prima en vrijdag maakten we een fietstocht met o.a. een bezoek aan pension Assion in Birgel waar de motorclub MMM jaarlijks een weekend vertoefd.

Zaterdag 8 september, een teutdag. Boekie lezen, naar het oldtimertreffen, de krant doorspitten van vrijdag, e-post lezen en doorsturen. In de avond lifemusic en tombola. Tjonge geen prijs!

Zondag 9 september, wandelen in de omgeving van Himmelheim en in de middag naar de optocht van oldtimers door de stad. Ook de deelnemers hebben het zeer getroffen met het weer afgelopen weekend: blauw en lekker warm. Morgen, maandag 10 september, richting Monschau met in die omgeving voldoende camperplaatsen. Groeten..........!!

hillesheim_09-08-2012 (66) (800x450)

1. Christiene:
    9 september 2012
    Het duurde effe maar dan heb je ook wel weer een verhaal en een hoop plaatjes met ouwe meuk haha. Leuk hoor allemaal, wat is vakantie vieren toch een leuke bezigheid!
  2. Bert:
    9 september 2012
    Hee Grissie, van de Imbiss hebben we de code voor WiFi gehad maar we waren veel uitcamperig en niet in de gelegenheid om alles te uploaden. Nu het weekend ten einde is hebben we er alle gelegenheid voor. Het kost nix maar je hebt wel wat. Groetjes van ons.