Neustadt a/d Orla, vrijdag 20 juni 2014

20 juni 2014 - Neustadt, Duitsland

Vrijdag 20 juni 2014, Neustadt a/d Orla.

En dat hebben we dan ook maar gedaan. Het was druk bevolkt in het gasthof want behalve camperaars komt er ook lokale bevolking naar boven om te eten. Het plan was om een fietstoertje te maken vandaag, en zaterdag te verkassen richting Kassel. Het was zwaar bewolkt en af en toe een bui dus........niet fietsen maar op naar de cp van Hofgeismar 30 km boven Kassel. We gaan duidelijk richting huis. Het was een rit van 260 km. We staan nu op een cp waar je 3 dagen gratiez mag vertoeven. Overdag wat rumoering door verkeer maar wel een plek met een fraaie altstad. De bedoeling is om zondag naar Kassel te gaan waar Hercules staat en zonder pompkracht om half 3 watervallen in gang worden gezet. Het koste wat moeite om in Hofgeismar Wlan te vinden maar zie daar...........

cp Heinrich-ruhe neustadt_orla (16) (600x800)

22 juni 2014
    Doe je goed. Als het regent gewoon verkassen. Ben benieuwd naar de watervallen van Hercules. Hier lekker weer met vrij veel wind.
    Nieuwe wasmachien en droger zijn geïnstalleerd. Wasm doet het goed. Droger weet ik nog niet, want ja, zonnetje en wind, dan gaat de was naar buiten.