Zaterdag 21 en zondag 22 juni 2014. Omgeving Kassel

22 juni 2014 - Hofgeismar, Duitsland

Zaterdag 21 Juni, Hofgeismar.

Een bewolkte dag en in de ochtend van de frisse. We reden de ATB naar Bad Karlshafen voor een rondje over de R4 en R8. Mooie rustige fietspaden. In de middag ging het af en toe open en kwam de temperatuur uit het dal. Een soeppie en verschillende koppies zorgden voor de inwendige mens. Terug over SabaBurg langs de rivieren de Weser en de Diemel. Morgen, zondag naar een CP in de buurt van Kassel en in de middag het waterfenomeen bezoeken.

Zondag 22 juni 2014, Habichtswald.

We landen 20 km verderop in het gehucht Habichtswald maar wel 2 cp's rijk een stuk dichterbij Kassel. Voor 2 euri per overnachting krijg je de sleutel van het toiletgebouw en de kast voor elektriek. We staan op 10 km van Herkules. We moeten met de ATB een bult over maar het is de moeite waard. Om half 3 start het waterspektakel wat ze in Duitsland het 300 jahre Wasserspiele noemen. Morgen gaan we Dordtmund voorbij en komen we in de buurt van NL. Het was even zoeken naar een Wlan maar via D-link hebben we een snelle gevonden.

cp hofgeismar 20-21 juni 2014 (15) (800x600)