Passau 26 mei 2012

27 mei 2012 - Lipno nad Vltavou, Tsjechië

Zaterdag 26 mei 2012

Bedankt allen voor de leuke reacties.

Vandaag reden we naar Passau en hebben de LMC aan de rand van het centrum geparkeerd op een gratiez CP waar je makkelijk 100 campers kwijt kunt. Met de bus heen naar het centrum en lopen langs de Donau terug. C. heeft een muzikaal gebeuren meegemaakt in de Dom en ik genoot buiten in de zon. Grote stad. Na een wandeling en een lunch in de Altstadt hebben we de LMC naar Tsjechie gereden. We staan aan het Lipnomeer op een parkeerplaats bij restaurant/pension Hajrov in het plaatsje Predni Vyton. Een km of 10 van Lipno waar we ooit wintersport deden. We staan met nog 4 andere campers van Tsjechische herkomst. De uitbater van het restaurant heeft ons verzekerd dat je hier kan overnachten zonder dat je bezoek krijgt van de polisi. Ook gaf hij ons een wachtwoord voor zijn WiFi. Morgen met de fiets naar Lipno en Horni Plana.

passau_26-05-2012 (51) (800x600)      passau_26-05-2012 (6) (800x530)