Perugia en Panicale 31 aug. en 1 sept. 2013

1 september 2013 - Panicale, Italië

Zondag 1 september.
Gister, zaterdag, zijn we na het bezoek aan Perugia naar Panicale gereden. Een stukkie van niks. Op een rustige cp beneden aan de rand van het dorp stonden we gister met een andere camperaar, Italianen, die ons attent maakten op een mooie streek rond Citta di Castello met vele cp's daar in de buurt. Het ligt boven het Trasimenomeer en die kant gaan we niet meer op. Volgende keer misschien. In de avond terras bezoek gedaan in dit schilderachtige dorp. Doen we straks weer. Koffie en WiFifree. Vanonchtend hebben we door het dorp geslenterd en even naar de mis gekeken in 1 van beide kerken in het dorp. Daarna een wandeling naar het dorp Pacano en weer terug. Le previssione del tempo: onverminderd lekker weer é molto sole

1 september 2013
    Je ziet ze ook overal.....die hangouderen! Haha
    Nou , nee Christien, dit is de planologische achirtectonisch werkgroep voor de herinrichting van Piazza Umberto 1 in het mooie dorp
    1 september 2013
    Klinkt allemaal goed. Vandaag 71 km gereden op de e-bike. Na 66 km hield de accu het voor gezien. Toch mooi, weet gelijk de actieradius van het ding. We hebben wel onbedoeld 20 km omgereden. Kan voorkomen.