Praque by Segway 17 juni 2013

17 juni 2013 - Praag, Tsjechië

17 juni 2013
De Tsjechen hebben wat te verstouwen met het weer na eerst de wateroverlast nu temperaturen richting de 35 graden. Het was heet in Praag vandaag. We reden door het oude en het nieuwe deel van Praag op een Segway. Dat is zo'n electrisch ding met een stang en 2 wielen. Binnen 2 minuten heb je in de gaten hoe je er op moet rijden. Met een groep van 7 en een gids ga je over trotoir, rijbaan en daar waar het mogelijk is om te rijden. De snelheid is 8km per uur en de gids houdt af en toe halt om iets over Praag, de bezetting door de Nazi's en de onderdrukking door het communisme te vertellen.
Zie onderstaande foto van onze privé tuin en keuken.

Praque by Segway_17-06-2013 (9)

17 juni 2013
    Gaaf om op zo'n apparaat door de stad te cruisen. Wij zijn ook weer onderweg, waarschijnlijk krijg je geen melding omdat je je nooit meer hebt aangemeld. Maar we hebben het prima, morgen weer verder richting het zuiden, het was goed toeven hier in Pas de Calais.
    18 juni 2013
    oh zal ik even doen. Ga vooral door met genieten.