Riquewhir 13 sept 2015

13 september 2015 - Riquewihr, Frankrijk

Zondag 13 september 2015.

Na 2 zeer spannende partijen met kaarten en pionnen is het gisteravond 2-0 voor de jongens geworden. Bij het opstaan druppelt het nog wat en we lopen naar de camping van de JoJoos. De CP ligt 100 mtr. van de camping en ondertussen spotten we wat ooievaars. Na het uitzwaaien van Joop en José gaan we richting Riquewhir dat een toeristisch en zeer popperig dorp is. De CP aldaar is vol en krap dus we zetten de LMC  bij een wijnboer neer op loopafstand van het dorp. In de middag wordt het prachtig weer. Na een bezoek aan het dorp hebben we om 4 uur een afspraak voor een weinprobe bij de wijnboer. Hij heeft mooie wijnen die smaken. De avond gaat gepaard met onweer en regen.

13 september 2015
    Lijkt me erg gezellig en lekker proeven. Helaas voor mij de hele avond glaasjes water, morgen voor t eerst naar school!
  2. Ria:
    Hoe zit dat Claudette, wij vrouwen winnen toch altijd!!!
    14 september 2015
    Ria de mannen waren echt te sterk en de vrouwen deden wel erg hun best. In het najaar zal de revanch plaatsvinden. Geniet lekker verder in je maandagochtend zonnnetje.