Rome Colosseum 24 mei 2016

24 mei 2016 - Rome, Italië

Dinsdag 24 mei 2016.

Dus op naar Rome. (Waarschijnlijk komt Maureen aan haar trekken met wat foto’s.) Prima weer. We namen de trein en dat zijn andere dan die wij gewend zijn, Ouwe bakken en smerig, toch zitten ze vol. De trein bracht ons naar het overstappunt voor de metro: Flaminio. Vandaar met een ondergrondse naar Vaticaanstad. Gelukkig waren we niet de enige. Donderdag gaan we weer heen, dan wat vroeger en naar binnen. Vervolgens een Hop-On-Hop-Off door het centrum en we bezochten het Colosseum. Dat is een inmens bouwwerk dat getuigd van bijzondere bouwkunst voor die tijd.Terug op de camping een wijn en een zit in de zon!!

rome colloseum_24-05-2016! (139) (1280x848)

1. Ria:
    24 mei 2016
    Wel een wijntje geen zon.
    25 mei 2016
    ja ja Rome heeft veel te bieden. Bekende plekjes zie ik :) De Joodse wijk is ook een aanrader maar dat zeg ik......Rome heeft veel te bieden en dan heb je op zijn minst 3 dagen nodig.
    Veel plezier daar enne......proost!
    25 mei 2016
    O en niet te vergeten..Rome by night. Zooooooo mooi.
  4. Maureen:
    Leuke plaatjes pa. Wel veel mensen daar zeg!
    25 mei 2016
    Ja als je in Rome bent, Maureen, loop je het risico iemand tegen te komen. Je bent nooit alleen!!