Visalia, California

4 mei 2011 - Visalia, California, Verenigde Staten

Dinsdag 4 mei, 23.00.

Marriot hotel.

Eerst een wat saaie route over een highway behalve dan de bergen rechts die besneeuwd zijn. Van Lone Pine naar Isabella lake. Na de lunch een bergroute met fraaie vergezichten en een slingerende weg met heerlijke bochten. Tijdens de lunch geen koffie want ze schonk uitsluitend verschillende soorten ice-tee. Als je koffie koopt, het kost niet de wereld tussen 1 en 2 dollar, is het anders dan in europa. Over het algemeen slap en weinig smaak behalve als het uit een espresso machine komt. In de states hebben ze highway police en er moesten vandaag 3 motoren aan de kant omdat ze te hard reden, Na het tonen van het rijbewijs kwamen we er met een waarschuwing af. We namen ons intrek in het Marriot in Visalia en na het diner zijn we nog wat wezen wandelen en kwamen terecht in een café met brouwerij. Daar dronken we IPA-bier en genoten van 2 gitaristen, vrouw en man, die vocaal een behoorlijk nummertje weg gaven. Morgen een rondrit naar Sequoia en dan nog een nacht in Visalia. Daarna is het klaar met nog een rit naar LA.

P1060535P1060540

1. Vankozum.:
    4 mei 2011
    Ha die Bert op de eerste plaats van harte gefeliciteerd met je 60e verjaardag.Als ik het goed heb ben je nu net een half uurtje 60 jaar,daar in the States.maak er maar een fijne dag van.
    Vraagje: Was jij een van die drie?

Groet GSR 600
  2. Bert:
    4 mei 2011
    Ja , Koos, hij keek wel streng maar was aardig en niet zomaar te hard 80 mijl ipv 55.
  3. Christiene:
    4 mei 2011
    Heppie Burtsdee Burt :) Een hele gezellige dag met je motor - metgezellen, als je het goed vind neem ik er 1 (of 2 hahaha) op je 60ste!

greetz
    Christiene