Lone pine California, motel Mount Whitney.

3 mei 2011 - Lone Pine, California, Verenigde Staten

Maandag 2 mei, 23.00

Om in Lone pine te komen reden we over Shosone, een gehucht waar we de lunch gebruikten voor weinig. Vervolgens door Death Valley met het verschijnsel als je daar binnenrijdt het direct warm is. Op sommige plaatsen komen zoutkristallen naar boven en vermengen zich met water tot “bad water” waarbij je soms 80 meter onder zeeniveau zit. De zon doet nog steeds goed zijn best en soms kunnen we beter rijden dan stilstaan. Ga je Death Valley uit en rij je wat hoger is het direct aangenamer. We zitten nu voor 1 nacht in Lone pine een alleraardigst gehucht met een wild west verleden. Morgen weer een mooie rit naar Visalia waar we 2 nachten verblijven.

P1060477P1060498

1. Jojolo:
    3 mei 2011
    Je reisverhaal is leuk en bondig. De foto's illustreren het geheel heel mooi. Toen Joop en ik in Vegas waren, was het 42 graden en ik ben de auto niet eens uitgeweest. Veel te heet. We hebben nog een foto waar die grote roze flamingo op staat. Wel voorzichtig blijven rijden hoor!
  2. Claudette:
    4 mei 2011
    Het is 4 mei 00.05 uur.Hiep Hiep Hoera, Bert is 60 jaar. Een hele dikke kus en van harte gefeliciteerd van uit Speuld.
  3. Bert:
    4 mei 2011
    Ja dank je wel lief, het is hier nog 3 mei 18.00 en we zitten in het Mariot in Visalia voor 2 nachten. Morgen een bergrit naar bijzondere bomen in Sequoia. Nu douchen en om 19.00 de straat op. Morgen ben ik hier jarig Hoera.
  4. Peter Oomen:
    Hoi Bert,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een bijzondere verjaardag in een bijzondere omgeving. Veel plezier en de groeten van E & P.
  5. Bert:
    4 mei 2011
    Dank jullie allen. Neem een borrel van me of als je dat niet lekker vindt een frissie. Koffie met gebak is ook goed. Ik betaal het terug als ik weer in het land ben. Kan even duren want het bevalt hier goed.
  6. Claudette:
    4 mei 2011
    Goed te lezen. We nemen koffie met gebak en in de middag een borrer op een keuk terras.Ik heb je passie bij me.
  7. Bert:
    4 mei 2011
    Kennelijk heb je al wat teveel van die passie tot je genomen. Geniet ervan. Want dat ga ik ook doen. Hier in het land van The Boss. Hij heeft er een liedje van gemaakt. Doei.........
  8. Jojolo:
    Ben jij jarig of zo?
  9. Denny Hes:
    4 mei 2011
    Hi Bert...Van harte met je verjaardag!!
    Leuk om je reisverslag te lezen!
    Have fun..maar zo te zien doe je dat wel.
    Groetjes Denny
  10. Christiene:
    4 mei 2011
    Heppie Burtsdee Burt :) Een hele gezellige dag met je motor - metgezellen, als je het goed vind neem ik er 1 (of 2 hahaha) op je 60ste!
    ( ik wilde het onder jarig in de USA plaatsen maar was weer te snel duh hihihihi)
    Claudette natuurlijk ook gefeliciteerd ennu... je bent lekker op dreef Claudette, moest wel even om de reactie van Bert lachen hoor.
    greetz
    Christiene