Warns 15 juli 2022

15 juli 2022 - Warns, Nederland

vrijdag 15 juli 2022.

Woensdag 13 juli, het is een warme zonnige dag in het Salland, dus perfect om met 6 pensionadoos op de racer te stappen. Een mooie ronde van bijna 80km met een lunch op het terras van uitspanning Schuilenburg. Enkele leuke beklimmingen en terug bij MiAnno aan het bier, tot slot de sloopetappe van JumboVisma kijken. De dames lopen naar Nijverdal en vermaken zich met shoppen en een terras. De 4 mannen gaan weer huiswaarts naar HHW en wij eten samen met MiAnno.

Donderdag de 14e gaan we met Mia en Anno aan boord van een Zomp en worden door 2 schippers gedurende 1 uur over de Regge gevaren. Bij terugkomst aan de koffie, daarna vertrekken we naar Luttelgeest en parkeren bij de orchideeënhoeve. We kopen kaarten voor morgen. Later op de middag kijken we de tour met de etappe naar Alpe d’Huez. We slapen op de parking.

Vandaag bezochten we de orchideeënhoeve. Behalve voor volwassenen is er veel te doen voor kinderen met aapjes en een jungle-theater. Ook de vlindertuin is een aanrader. In de middag gaan we langs bij Swart campers in Balk om een afspraak te maken voor in het najaar. Daarna parkeren we op CP jachthaven De Vrijheid in Warns. We gaan aan de wandel en eindigen op het terras van restaurant “Op Warns” met een Karmeliet triple. Morgen wandelen naar Stavoren.

luttelgeest_15-07-2022 (19)luttelgeest_15-07-2022 (17)

1. Marianne Dubbeld:
    15 juli 2022
    Leuke foto's weer. Have fun.
  2. Bert:
    Dankjewel... tot snel. M & M
  3. Christiene:
    15 juli 2022
    Bekend plekje de Orchideeën Hoeve 😉 mooie plaatjes weer.
    Veel plezier in Stavoren morgen.
  4. Bert:
    15 juli 2022
    Dankjewel, Christiene. We zijn benieuwd naar Stavoren is lang geleden. Mooie wandeling.
  5. Ria:
    15 juli 2022
    Mooie foto's weer. veel plezier.😘
  6. Bert:
    15 juli 2022
    Dankjewel, Ria. Is genieten met het mooie weer.
  7. Piet Berkhout:
    16 juli 2022
    Mooie rapportage van jullie belevenissen. Veel plezier!
  8. Bert:
    16 juli 2022
    Dankjewel, Piet... Alweer op pad met de Knaus?