Buxtehude 16 augustus 2021

16 augustus 2021 - Buxtehude, Duitsland

Maandag 16 augustus 2021.

Zaterdagmiddag 14 aug. komen we, na wat boodschapjes bij een supermarkt in Oss, rond 13..00 uur aan op de camping bij C en K. Ze zijn er niet dus na het plaatsen van de camper wandelen we naar Ruinerwold dat op een half uurtje stappen ligt. Na een rondje dorp en een koppie zitten we in de middag bij de voortent van onze vrienden. Een gezellig weerzien. Zondag met de auto en 2 fietsen naar de VAM-berg, Daar is een fietspark aangelegd, een eldorado voor de fanatieke fietser met een aantal steile opgangen naar 4800 cm boven NAP. Een mountainbike parcours met verschillende lussen ligt er ook en zelfs een steile kasseienstrook. Van welke kant je de berg ook opfietst, je komt buiten adem boven. K en B doen een aantal keer de steile puist en wat herstel rondjes om de berg. C en C wandelen en maken mooie foto’s van de natuur. In de avond hebben we een tafel bij De Kastelein in het dorp voor een happie. We praten nog gezellig na op de camping want beide avonden was het goed weer om buiten te zitten. Vandaag, met af en toe pittige buien onderweg, reden we via Emmen en Bremen naar een CP in Buxtehude even voor Hamburg. Ruimte voor 30 campers op 200 mtr. van de altstadt. Als het in de middag droog wordt en de zon erbij komt gaan we in de stad achter Sidolin en een muis voor de laptop aan. Dinsdag door naar Denemarken.

buxtehunde_16-08-2021 (1)

1. Christiene:
    16 augustus 2021
    Mooi resultaat Claudette ;)
  2. Christiene:
    16 augustus 2021
    De foto van de sprinkhaan ziet goed uit! Alleen moet je hem even rechtop zetten.
  3. Christiene:
    16 augustus 2021
    👍ik heb nu ook alle foto's geplaatst bij het VAM berg verhaal