Oirschot 13 augustus 2021

13 augustus 2021 - Oirschot, Nederland

Vrijdag 13 augustus 2021.

Maandag 9 augustus komen we aan in Oirschot voor een paar dagen met de meiden op camping De Bocht. Nadat we in Veldhoven 2 continental buitenbanden voor de racer hebben gekocht. In de middag vinden ze dat we het zwembad in moeten….brrrr. Dinsdag shoppen in Oirschot en een bezoek aan de kringloop wat resulteert in goede score voor de beide jongste dames op het gebied van kleding, puzzels en boeken. Woensdag fietsen we naar Tilburg voor Deense kronen in een GWK. Met een omweg om Moergestel heen fietsen we door een fraai natuurgebied terug naar de camping. In de avond  bingo met een prijs voor Q. Donderdag met C, D en B op de fiets naar de Oirschotse heide voor een wandeling van 10 km terwijl M en Q in een dierentuin verbleven. In de avond BBQ met happie en drankie.  Vrijdag alweer de laatste dag waarbij M, Q en B het Daf museum in Eindhoven bezochten en C en D de basiliek van Oirschot en het 4 Quartierenmuseum hebben gedaan. In de avond Keezen op het scherp van de snede. Zaterdag rijden de meiden naar Alkmaar en wij gaan naar camping De Kalverhoek Ruinerwold voor 2 nachten. Maandag 16 aug. richting Denemarken.

1. Lizette:
    13 augustus 2021
    Weer mooie ervaringen, en nog veel te maken! Veel plezier
  2. Bert:
    14 augustus 2021
    Dankjewel. We hebben nog een paar weken dus komt goed. Groetjes van ons....
  3. Christiene:
    13 augustus 2021
    Lekker bezig geweest. Tot morgen
  4. Pam Molkenboer:
    14 augustus 2021
    Veel plezier in Denemarken. Bij ons is de laatste dag aangebroken qua schilderwerk. Huis van binnen en buiten geschilderd. Nu nog flink schoonmaken ennnn te koop zetten. Afgelopen woensdag gehoord dat de oude man van (ons) huis in Friesland is overleden en vandaag wordt gecremeerd. Hij was 96. Wordt nu wel heel spannend.
  5. Bert:
    Dankjewel gaan we doen.. Beste leeftijd 96. Zeker spannend. Suk6
  6. Nils Kaan:
    15 augustus 2021
    Weer een mooi stukkie Bert. Hier minder goed nieuws wat betreft Laura. Morgen gaan we met een grote groep afscheid nemen.
  7. Bert:
    15 augustus 2021
    Tja Nils... Ik ken haar achtergrond. Jammer dat het zo moest lopen. Via Claudette heb ik een Facebook bericht van haar en Erik gezien. Sterkte daar
  8. Pam Molkenboer:
    16 augustus 2021
    Hoi Bert zijn jullie al aangekomen in Denemarken.?