Seevetal 16 september 2021

16 september 2021 - Seevetal, Duitsland

Woensdag 15 september…..geen autoweg in de verte, geen boeren die maaien, geen mensen die aktiviteiten ontplooien, geen ruisen van de wind. Uitsluitend de vogels. Na het ontbijt rijden we naar Dodekalitten om naar kunstwerken te kijken die de moeite waard zijn. (zie foto’s). Tevens een leuke wandeling door de omgeving. Daarna naar Nakskov voor een koffie en een wandeling door het stadje. Vervolgens naar Pintrip nr.12 bij een Gardbuttik waar we midden in het bos tussen de kwartels staan. Het regent in de middag en avond op een manier die we de hele vakantie nog niet hebben gehad. Regenjas aan en met de wasborstel over de camper. In de ochtend van  donderdag 16 september verlaten we Denemarken en nemen de ferry van Rodny naar Putgarden en rijden na 3 kwartier Duitsland in. In de middag parkeren we op een CP in Seevetal bij een watermolen even ten zuiden van Hamburg. Na een wandeling in de middag eten we in de avond bij naast gelegen herberg HorsterWassermuller. Morgen bij mooi weer fietsen. Het is dan tenslotte vrijdag!!

seevental-16-09-2021 (11)

1. Nils Kaan:
    17 september 2021
    Uiteraard hebben ‘jouw’ mannen vandaag ook weer heerlijk gefietst richting Krommenie om uiteindelijk bij de Krokodil neer te strijken voor een bak koffie. Op een paar spatjes na was het prima fietsweer en weer een mooi tochie.
  2. Bert:
    17 september 2021
    Mooi, Nils. Goeie stek. De kroko. Vriendelijke bediening, goed bakkie en lekker rustig. Wij deden er 45 op de ATB net onder Bremen in fraaie natuur.