Flagstaff, motel DaysInn.

28 april 2011 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Woensdag 27 april 2011, 22.00 uur.

En inderdaad een fascinerende route via Jerome, een oud kopermijn dorp waar nu de arts en crafts is neergestreken. Op het terrein van de mijn heeft een man met grijs langhaar en baard een openlucht meuk museum ingericht. Vooral oude machines en vrachtauto’s van allerlei pluimage vind je daar. Hij laat zich graag met vrouwen op de foto zetten en scheurt slingerend met een Harley van 40 jaar oud over z’n erf wat de nodige bekijks en stof oplevert. We hebben veel voor de Chevy uit gereden over mooie slingerde bergwegen met soms haarspelden. Een genot. Omdat de Boulevard een mankement heeft reed ik vandaag de reservemotor; Honda Shadow 1100. Een heel ander brommertje met weinig vermogen in het laag dus veel schakelen en op toeren houden. Wel goede wegligging. Na Jerome de lunch in Sedona op een terras met zicht op rotsformaties. Sedona is een grote moderne plaats ingesteld voor toerisme. Via agent-offices kan je er 50 dingen doen. Wij verblijven in Flagstaff 2 nachten en zullen morgen een stuk van de Grand Canyon doen. Mooi weer en aangename temperatuur.

Jerome.Jerome, copermineSedona.

1. Ria & Ed:
    28 april 2011
    Hallo zwaag, mooie platen. Volgens ons vermaak jij je uitermate goed.