Grand Canyon, Arizona

29 april 2011 - Grand Canyon North, Arizona, Verenigde Staten

Donderdag 28 april, 23.00.

Hallo, hoe is het in Holland?

Vandaag ging de toer vanuit Flagstaff naar de Grand Canyon en over een andere route terug. Heen reden we een deel route 66. Ik heb voor 1 dag geruild met Ralf zodat hij de Honda reed en ik de Harley XL1200 Sportster. Een gooi en smijt fiets. Stug in de vering dus minder comfortabel maar wel een snelle rakker. Het was fris in de ochtend ondanks felle zon en blauwe hemel. We reden voor de helft door het bos en het restant over de prairie. Onderweg kwamen we Fred tegen. Ik heb het advies van Ilja opgevolgd want waarschijnlijk kom je er maar 1 keer. Daarna naar het Imax theater voor een film over het ontstaan van de canyon. Zeer indrukwekkend. In de USA is alles groot dus ook het filmdoek. Op de terugweg korte zijwegen en parkeerhavens die uitmonden in uitzichtpunten op de canyon. 18.30 terug in het motel. Morgen naar Page en Monument vallei wat ook weer een lange dag beloofd te worden.

Harley voorwiel xl1200 sportsterg c reeFred F.

1. Marianne Dubbeld:
    29 april 2011
    Hoi Bert,
    Wat een belevenissen, heeft Fred je niet te pakken genomen? En nog even een binnenlandse "vlucht" boven de Canyon.
    Leuk al die foto's die je meestuurt. Have fun man.

Gr. M3
  2. Ilja:
    2 mei 2011
    Het was wel de moeite waard hè! De foto's zijn allemaal prachtig! Ik wil ook weer ;-)