Page, Arizona

30 april 2011 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vrijdag, 29 april 21.30.

Over lange wegen waar geen eind aan lijkt te komen en je weinig te schakelen hebt, reden we vandaag via Monument Vallei naar Page. Met een blauwe hemel en stralende zon leek het aangenaam te worden maar voorbij Cameron stak een sterke wind op wat vervelend was. Op sommige stukken zijn we gezandstraald. Op een terras van het hotel bij de ingang van de vallei was het goed bijkomen en kiekjes maken. De rotspartijen zijn indrukwekkend, zie de foto’s. Met de Chevy zijn we de vallei ingereden om wat plaatjes te maken. Omdat er geen asfalt ligt is dit een hachelijke hobbelpartij. Het was de moeite waard maar met onze Kangoo zou ik dit niet doen. Daarna naar Page waar we onze intrek hebben genomen in het motel RodeWayInn. Page is een plaatsje waar niet veel te beleven valt. Vanavond aten we in een Mexicaans restaurant om de hoek. Van Jeroen heb ik de sleutel gekregen van de Harley Roadking waar ik morgen op ga rijden. Dit is een buffel van de 1e orde. Jeroen neemt dan de Honda Shadow. Op naar Hurricane en als het weer het toelaat een BBQ daar.

grote camper / caravanmvklok van de shadow 1100

1. Ilja:
    2 mei 2011
    Is het je nog opgevallen dat er in Page meer kerken zijn dan huizen? ;-)

Mooie foto's van Monument Valley!