Hurricane, Utah, RodeWayInn motel, 21.00

1 mei 2011 - Hurricane, Utah, Verenigde Staten

Inderdaad het weer liet het toe dus de lappen vlees op de bbq. Peter deed boodschappen terwijl wij een biertje namen op het grasterras. Dit alles onder zonnige stralen aan het eind van de dag. Weer een fascinerende rit. Vanuit Page eerst naar een stuwdam waar stroomjes worden opgewekt. Het Colorado river storage project. Omdat we van brommer hadden geruild reed ik de Roadking, het was werken om dat beest de bocht om te krijgen. Ruim 350 kilo en als een massief blok beton op de weg. In de lange bochten ging het wel goed. We reden de 89a en passeerde de Navajo bridge, prachtig kunstwerk. Om in JacobLake te komen moesten we naar 2400 meter en dat was echt koud. Tijdens een lunch-stop aldaar heb ik mij een windjack aangeschaft om het doorwaaien van het zomer Difi-Jack tegen te gaan. Vervolgens naar het Zion-Park met 10/15km er doorheen en de nodige kiekjes gemaakt. Voor ons doen kwamen we vroeg aan in Hurricane, een straat met wat motels, tankstations en stores waar weinig is te beleven. De bbq was dik in orde. Morgen naar Las Vegas.

We hit the HarleyPage stuwdam

1. Claudette:
    1 mei 2011
    Heb het is weer 1 mei geworden. Wel heel eenzaam hoor. Gefeliciteerd met ons en toch een hele fijne dag dikke kus
  2. Jojolo:
    1 mei 2011
    Mooooooie foto's Bert. Heb je in Zion nog onder de Weeping Rock gestaan? De bbq ziet er smakelijk uit.
  3. Christiene:
    2 mei 2011
    Wat is het genieten Bert! Erg mooi wat je allemaal meemaakt. De verhalen en de foto's zijn prachtig en je ziet dat je het erg naar je zin hebt. Een blog is een leuk fenomeen en ik merk dat het verslavend werkt want na ons verrassingsweekendje weg (Zutphen) gelijk weer kijken voor verhalen en foto's. Nog heel veel plezier.

See ya
    Christiene