Las Vegas Nevada, hotel Stratosphere.

3 mei 2011 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Zondag 1 mei 24.00.

Als je nooit in Las Vegas bent geweest is het een belevenis wanneer je kennis maakt met een voetbalveld zo groot, vol met 1 armige bandieten, fruitmachines en pooltafels. Dit op de begane grond van het hotel. Het was een korte rit van Hurricane naar Las Vegas, deels over de interstate, afgewisseld met vallei wegen. We zitten op de 19e verdieping met naast ons een toren waar je op de bovenste verdieping van 3 rollercoasters gebruik kunt maken en je kunt je aan een kabel naar beneden laten vallen. Omdat er teveel wind stond was de enige attractie waar ik gebruik van zou willen maken gesloten. Vroeg in de avond nam Peter ons mee naar One Fremond, een straat die je gezien moet hebben als je in Vegas bent. Daarna reed hij ons over de Strip, de Vegas boulevard, het circus dat Vegas heet, tot NewYork-NewYork en vandaar konden we het uitzoeken. Herbert en ik kozen ervoor om terug te lopen over de Strip, een tippel van 7km, hier en daar een casino van binnen te bekijken o.a. MGM en Caesar. Onderweg nog een water en lichtshow gezien gevolgd door een water en vuurshow. 23.30 waren we terug in de Stratosphere waar we in 1 van de vele bar’s een cocktail namen voor het slapen gaan. Morgen naar Lone Pine.

P1060426P1060410