Bilzen België 10 mei 2024

10 mei 2024 - Bilzen, België

Donderdag 10 mei 2024.

We zijn een paar weken thuis geweest met hier en daar wat verplichtingen, verjaardagen en medische toestanden. De camper is gemodificeerd op het gebied van huishoudstroom en fietsendrager. Een lithiumaccu en wijzigingen in het laadsysteem moeten er voor zorgen dat we weer zonder walstroom kunnen overnachten. De fietsdrager is vervangen voor 1 met een lift. Wel zo comfortabel. De zwager en schone zus hebben voor de kampeerders, 4 stellen, dit jaar een camping geregeld in Garderen. Daarvoor doen we Bilzen in Belgie aan om de BilzenClassic te fietsen op zaterdag 11 mei. Dit keer niet alleen wat MP ophalen maar ook het overbodige fietsenrek naar Eijsden brengen. Lag op de route. Nadat we hebben ovenacht bij campeercentrum A2 in Gronsveld reden we een klein stukje naar Grote Schouwen in België om in de middag bij zonnig weer mooi te fietsen. Morgen de Classic en Zondag komen we aan in Garderen voor een week gezellig met 8.

bilzen_10-05-2024 (9)

1. Lizette:
    11 mei 2024
    Een mooie rit voor de boeg,zowel op de fiets als met de camper. Het weer is jullie goed gezind. Veel plezier!
  2. Bert:
    11 mei 2024
    Dankjewel Lizette....het was zwaar, veel hoogtemeters, warm en regelmatig rammelen op slecht wegdek. Maar goed 97 km in de tas. Met prima weer 🌞
  3. Piet:
    Gemak dient de mens!
  4. Bert:
    11 mei 2024
    Ja zo is er nog één Piet..... wie ze gemak niet zoekt is lui. We worden ouder en niet sterker.
  5. Nils Kaan:
    11 mei 2024
    Goed bekeken die lift fietsendrager.
  6. Bert:
    11 mei 2024
    Ja goede aankoop Nils.. zeer comfortabel.

Jouw reactie