Rhodes 4 juni 2024

4 juni 2024 - Rhodes, Frankrijk

Zondag 2 juni  maken we op de fiets een ritje naar Bingen aan de Rijn en doen daar de lunch bij een plaatselijke snackbar. Uiteindelijk wordt het ruim 60 km onder prima weersomstandigheden. Als we in de avond het restaurant opzoeken bij Weingut Schott is het daar lekker en betaalbaar eten. We proeven wat wijn en kopen nog een doos. Maandag 3 juni rijden we naar camping Königsbruch in Homburg verschonen de bedden, draaien de was, lopen om het meer en luieren met een boekie in de zon. Dinsdag 4 juni rijden we Frankrijk in en houden halt bij ons eerste FP adres. FP staat voor France Passion. Je koopt het boek en een sticker voor op de camper en je hebt bij 2200 adressen in Frankrijk gratis 24 uur een plek. Morgen mooi fietsen, route d étang en daarna naar Montigny voor een volgend FP adres.

göttingen_28-05-2024 (3)

1. Pam Molkenboer:
    4 juni 2024
    Mooi Bert rij je door naar Spanje ?
  2. Bert:
    4 juni 2024
    Hoi Pam.....27 juni worden we thuis verwacht.. dus nu nog naar Spanje is wat krap. Mogelijk een andere keer. Groetjes.
  3. Piet:
    4 juni 2024
    Goeie tip Bert. Ook gedaan.
  4. Bert:
    5 juni 2024
    Dat is mooi Piet maar wat gedaan?
  5. Piet:
    France Passion besteld.
  6. Bert:
    5 juni 2024
    Top zo leuk...je komt bij tal van ondernemers..Wij doen het al jaren..Ook in Denemarken met Pintrip. Italië met Fatore Amigo.
  7. Nanette:
    8 juni 2024
    Zo houdt ie geld over voor die dozen wijn!
  8. Bert:
    Ja slim, Nanette.
  9. Nanette:
    9 juni 2024
    Een slimme man en route gaat verstandig om met zijn poet! 🫡🤭
  10. Bert:
    De juiste bewoordingen.🤣👋