Serooskerke 20 augustus 2019

20 augustus 2019 - Serooskerke, Nederland

Dinsdag 20 augustus 2019.

We gaan een paar weken camperen in Nl-BE-en FR.

We vertrokken donderdag 15 augustus richting zuid. Sinds vrijdag 16 aug. zijn we in Serooskerke, Zeeland. Na een overnachting in Tilburg op de CP van het Ibis hotel. Eigenlijk zouden we in Leerdam slapen om vrijdagmorgen het glasmuseum te bezoeken. Bij aankomst op 1 van de 3 CP’s die Leerdam telt, bleek de gasdrukregelaar defect en dit noopte ons tot een bezoek aan de Wit in Schijndel voor een nieuwe. Het vervangen van het ding was simpel zodat we weer kunnen koelen en koken. Daarna slapen in Tilburg en vrijdag op Walcheren aan. Onderweg ontbijt bij Ikea in Breda en daarna vroeg  de camper om Adblue dus in Etten-Leur een garage gezocht. De meiden vertoeven hier in een stacaravan voor 2 weken en wij zijn er de 2e week.  Het weekend kende wisselvallig weer maar zondag tijdens de zomermarkt in Vlissingen toch vriendelijk. Maandag ballen gooien in de bowling van Vlissingen en vandaag stond in het teken van een bezoek aan Veere op de fiets. Het weer is opgeknapt met zon en 21 graden. Morgen, woensdag, staat Zoutelande met strand op het program. De camping is van het type mini met een stuk of 6 chalets en ruime plaatsen met water, elektra-aansluiting en een keurig sanitair.