Petiville 4 september 2023

4 september 2023 - Petiville, Frankrijk

Maandag 4 september 2023.

Zondag 3 september. We zijn vroeg wakker want het is 1 en al bedrijvigheid. in Wuustwezel. Na het ontbijt zetten we de kopjes weg, draaien de stoelen en zetten koers naar Frankrijk. België is best druk voor de zondagochtend. We gaan voor ons eerste France Passion adres van dit jaar,... een rustige stek bij Gabrielle die naast plek voor 4 campers ook wat tenten, een zwembad en een grote gite rural heeft. We kunnen van de tuin en een toilet gebruik maken. France Passion een organisatie waarbij ondernemers en particulieren hun terrein beschikbaar stellen voor camperaars.  We pakken de fiets en rijden naar een brocante. Niet groot en weinig volk. Het is fijn dat er een feesttent met een biertap is. En terug hebben we bezoek van een poes en zitten tot laat buiten want het is warm in Frankrijk.

Maandag 4 september 2023. De reis gaat verder Frankrijk in, we tanken en doen boodschappen bij een Intermarche en we komen aan bij het 2e FP adres. Dit zijn camperaars die hun terrein open hebben voor gelijkgestemden. We worden hartelijk ontvangen door Veronique in het dorp Petiville. Dit ligt tussen Le Havre en Rouen. Hadden we eerder bezoek van een poes is het nu een hond met de naam Tartine. We doen een klein rondje op de fiets in een behoorlijk heuvelachtig terrein. Daarna lekker buiten zitten met een boekie.

erquieres_03-09-2023 (7)

1. Christiene:
    5 september 2023
    Lekker hoor, hoe lang zijn jullie nu weg? Wij hebben het ook erg getroffen met het weer en zitten tot laat buiten, héérlijk
  2. Bert:
    5 september 2023
    Het is zeker lekker weer. Bedoeling is als het goed gaat hele maand september camperen
  3. Christiene:
    5 september 2023
    Ja dat fietsen daar is best wel een dingetje, ik waagde mij er dan ook niet aan 😂
  4. Bert:
    Ach C. heeft een batterij
  5. Ria:
    Mooie foto`s weer. Geniet ervan.😘
  6. Bert:
    5 september 2023
    Dankjewel gaan we zeker doen Ria we staan nu ook weer op een voorbeeldig plekje. .