Reacties
Reacties 301 - 350 van 1204
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ria van Beek | Ik eet een bordje pasta aan het Comomeer... | 23 jun. '17 |
| BertvdB | Tja vette pech, Pam. Die kerels ook!! | 23 jun. '17 |
| Pam Molkenboer | Tja heel verhaal getypt begint Bert te zeuren ,alles… | 23 jun. '17 |
| Jojoos | Klinkt allemaal super! Wij straks naar Lübeck. | 23 jun. '17 |
| Ria van Beek | Ik geniet nu van het uitzicht vanaf het balkon van… | 21 jun. '17 |
| BertvdB | Nou je wilt niet weten wat de brandstof kosten zijn...!! | 20 jun. '17 |
| Mianno | Tjonge, bijna alles voor niks of gratis ... jullie… | 19 jun. '17 |
| BertvdB | Ja,ja,ja.....zo is dat Christiene. Zijn we straks… | 19 jun. '17 |
| Christiene | Jammer maar aan alles komt een end zo ook aan deze… | 19 jun. '17 |
| Maureen | Zo! Genoeg te zien in Oslo! Ziet er gezellig, kleurig,… | 18 jun. '17 |
| Christiene | Nog 3 weken te gaan. Wij vertrekken aankomende week… | 17 jun. '17 |
| Ria van Beek | Mooie stad. Staat ook nog op mijn lijstje met stedentrips. | 17 jun. '17 |
| Pam Molkenboer | Zeker heel apart om mee te maken die weersverschillen. | 17 jun. '17 |
| Ria van Beek | Jullie lijken langzamerhand weer een beetje in de… | 16 jun. '17 |
| Jojoos | Hoi Maureen, je hebt helemaal gelijk! Dat doet maar,… | 15 jun. '17 |
| Christiene | Wat een mooie reis maken jullie toch. Mooie plaatjes… | 15 jun. '17 |
| Maureen | Ja Jojoos, ze moeten zich wel snel verplaatsen, want… | 15 jun. '17 |
| Jojoos | Wat een mooie plaatjes alweer. Jullie verplaatsen… | 14 jun. '17 |
| Ria Vermeulen | Het is toch wel een hele mooie reis. Geniet er nog… | 13 jun. '17 |
| Ria van Beek | Lekker hè, dat zonnetje... | 13 jun. '17 |
| Jojoos | Jullie ook goed bezig. Zijn in Rewal aan de Baltische… | 12 jun. '17 |
| Pam Molkenboer | Gister met Bert , Wodan en 15 andere honden gewandeld… | 12 jun. '17 |
| Pam Molkenboer | Bert ik ben ook niet weg van zalm. Wel van zalmsnippers… | 8 jun. '17 |
| Christiene | Of het nou beren, kangoeroes of rendieren zijn het… | 8 jun. '17 |
| Ria van Beek | Lekker hoor, zalm... jij kunt dat ook gerust nemen,… | 8 jun. '17 |
| Bert | Goedemorgen jojoo's jullie zijn goed bezig zo… | 8 jun. '17 |
| Jojoos | Fijn dat jullie nu ook mooi weer hebben. En een fijne… | 7 jun. '17 |
| Christiene | Mooie ervaring hè zo'n gletsjerwandeling. Leuke… | 7 jun. '17 |
| Pam Molkenboer | Na een paar heerlijke dagen hier nu storm. Zitten… | 6 jun. '17 |
| Yvon | Je zou toch "bijna" denken : dit is niet… | 4 jun. '17 |
| Marianne | Hoi B en C, Het zijn wel heel mooie plaatjes die jullie… | 3 jun. '17 |
| Maureen | Joehoe! Wat gezellig, je hebt weer stroom :). | 3 jun. '17 |
| Maureen | Da's balen! | 3 jun. '17 |
| Maureen | Loop een beetje achter met je blogg. Dus vandaar nu… | 3 jun. '17 |
| Ria Vermeulen | Mooooooooi!!! | 1 jun. '17 |
| Ria van Beek | Wat prachtig, die foto's. Het is een heel ander… | 1 jun. '17 |
| Christiene | Schitterende reflectie op de foto met het meer en… | 1 jun. '17 |
| Bert | Dank voor info, M en I Als we van de lofoten opnieuw… | 30 mei '17 |
| Mianno | Geweldige reis, de niet-ondergaande-zon herinner ik… | 30 mei '17 |
| BertvdB | Het was een en al show op de boot Christine. Prachtig… | 30 mei '17 |
| Ria van Beek | Claudette bang om zeeziek te worden? En wat voor grote… | 30 mei '17 |
| Christiene | Mooie dingen om mee te maken. Geniet ervan. Hebben… | 30 mei '17 |
| Pam Molkenboer | Hoi B. en C. bij ons wordt het weer na vandaag wat… | 29 mei '17 |
| Ria van Beek | Wat een bijzondere en interessante reis maken jullie.… | 29 mei '17 |
| Yvon | WiFi ... dus weer helemaal bij met blog en oooo wat… | 29 mei '17 |
| Maureen | Gave plaatjes. Was de moeite waard! | 28 mei '17 |
| Bert | Hee jongelui hoe gaat het?. Die foto hebben we in… | 27 mei '17 |
| Mianno | Ziet er mooi uit! We missen nog de foto met de kerstman… | 27 mei '17 |
| Pam Molkenboer | Grappig jullie in de sneeuw en wij in de hitte. Veel… | 27 mei '17 |
| Christiene | Mooie plaatjes | 26 mei '17 |

- BertvdB: Tja vervelend , beterschap…
- Nanette: Fijn dat jullie weer veilig…
- Nanette: Beetje overdreven Bert, buiten…
- Nanette: Ook ik prbeer bij te tanken…
- Marianne: Bedankt voor de mooie foto's…
Alle reacties »